2012. augusztus 16., csütörtök

Csapó Mivan?! oO

Oké. Oké. Értem én hogy gőzgép de mi hajtja?
Na álljunk csak meg néhány pillanatra azt hiszem ezek most sokkosan értek. Akivel kevesebb mint egy hónapja még egy betűt nem írtunk egymásnak mert ugyebár azon a tudomáson voltam hogy mi most haragszunk egymásra, és ugyebár ha már haragszunk akkor haragszunk de azt tisztességgel, kijelenti hogy ő nem is utál. Oké akkor happy, pezsgő nem mintha annyira izgatna úgy is kb leszar mert akivel utáljuk egymást annak a pártját fogja de már megszoktam. De hogy ugyan ez a lány a volt pasimmal járjon az egy pöppet sokkosan ért bármennyire is számítottam rá hogy bekövetkezik mert mikor még együtt voltunk akkor is nyomult rá meg eléggé összemelegedtek de mikor a legjobb barátnőm aki amúgy nem is osztálytárs de mint egy CSI-os nyomozza ki a történteket, küld egy SMS-t hogy "piroska" meg az "ordas farkas" (farkas mint állat és ki hogy érti.. xd) járnak.. Röhögésemben leestem a székről. Most komolyan 10 napig nem vagyok itthon. Nem szabad elmennem. Mondjuk amúgy is felhív a másik hogy; "Sziia nem jössz ma sétálni?" Hát mondom én mennék de éppen a Balcsin süttetem a hasa és leesik neki hogy pedig én szóltam..

Ennyi lenne így hirtelenjében 5 óra kocsikázás utáni monológom, amit muszáj volt leírni, hogy enyhítsek a sokkomon. Igérem hamarosan jelentkezek. PuszPáá ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése