2012. július 19., csütörtök

Buli jelenet: Csapó veszekedés..:)

Újra jelentkezem ismeretlenek.:)

Néhány nap alatt két barátnőm szülinapján estünk túl, így azt gondoltuk a többiekkel, hogy meglepjük egy kicsit őket. Összehoztunk egy meglepi bulit. Összesen csak 5-en voltunk, mivel már korábban olvashattátok, a veszekedések hada nem igen kímélt meg. De azért jól sikerült a meglepetés, elértük a várt hatást, a szívinfarktus szélét. Javában bulizunk, medencézünk, hülyéskedünk barátnőmék házánál, mikor ránkír egyik "exbarátnőm" (most már csak így hívom őket) hogy ugyan már, miért töröltem egy oldalt, ami közös volt, és elkezdett oltogatni. Csak poén, hogy immár én nem vagyok benne az oldalba, ami most a legkevésbé érdekel, de hogy pont ő kezd el nekem pofázni.. Tehát így még bulizásunk alatt is veszekedni akartak velünk.. nem is egyen. aminek a vége egy nagy facebook tiltás lett, mert nem bírták elviselni, hogy igazunk van. Persze élőbe nem mernek oltogatni, ez az igazi szánalom. Na de mi nem hagyjuk, hogy holmi senkik elrontsák a kedvünket. Baromságokból, hülyeségekből, jókedvből, nevetésből nem volt hiány. Azt hiszem életem egyik legjobb napja ként tekintem. Az igazi barátaimmal lehettem, nem is kell több. 

Na és akkor holnap újra irány Poroszló, remélem ezentúl vezetékneveket is kifülelek a sok információ közül. Emberek folytassátok csak a kiabálást. Élet: mert én így szeretlek *-* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése