2012. október 25., csütörtök

hullámvasút jelenet. csapó 1 :)

Üdvözlöm újra kedves olvasóm. :D

Na nem sokára őszi szünet. Színesednek a levelek, majd lehullanak, mi meg igazi gyerek módjára hasznosítjuk a természet adta harceszközöket, és a leveleket egymás bombázására alkalmazzuk. Hát kérem szépen, egyszer élünk, használjuk ki a gyerekkort, amíg nem néznek minket hülyének, (annyira) és ha még is, ráfoghatjuk arra, hogy gyerekek vagyunk. De tényleg. Ősszel falevéllel, télen hóval, tavasszal pedig vízzel bombázzuk egymást. A nyárról nem is beszélve. :DD
Egy szó mint száz, szeretem az őszt.

>>Egy kedves olvasóm írta bővebben kifejtve, a lényeg: "Ha nekem is olyan életem lenne, mint a tied.(...) Tökéletes szülők, tökéletes barátok. És annyira vicces, meg laza meg felszabadul az egész. :oo :DD"
Nos kedves Anonymus, azért nem felhőtlen az én történetem sem, de kié az. Úgy gondolom, hogy nekem is azokkal a problémákkal kell szemben álljak, mint a többi korombeli lánynak, mindenki túlmegy ezen a szakaszon. És szerintem mindenkinek vannak olyan pillanatai, amikor legszívesebben kiszállna az egész játékból, mert semmi értelme. De ez így van rendjén. Ez az élet, egy egész hullámvasút. Nekem is ezernyi problémám, nyűgöm, bajom van, és sok minden fáj, de legalább a barátaimmal fel tudok szabadulni, és vannak pillanatok, amikor elfelejtem a bajokat és szó szerint élek a mának^^

Viszont sajnos megszólalt a pizsim alvásjelző csengőcskéje. Viszolvasásra:D
igyekszem minél hamarabb újra írni:D
És mindenkinek köszönöm, aki időt szánt rám, és küldött egy kedves emailt. mindegyik nagyon jól esett, és igyekszek mindegyikre minél hamarabb válaszolni.:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése