2012. október 18., csütörtök

jahogymároktóber?:o

Üdvözletem Ismeretlen földlakók!:)

Naivságra utal azt hinni, hogy egyszer minden rendben lesz? Néha szívem szerint mást tennék, de tudom hogy az a helyes, amit nem akarok, és tudom, hogy azt kell tennem. Majd belül enyhén feszengve de mégis megteszem. És utána felmerülnek a "mi lett volna, ha" kérdések. DE már nem teljesen mindegy. Már úgy is elmúlt, és ha elmúlt nincs min tovább rágódni. De egyet megtanultam.. Azthiszem.. Sosem lehet minden tökéletes :')


Huhh mostanában elég kevés időm van megközelíteni a gépem környékét. Pláne most, hogy a reggel használatos buszmegállót 20 ismétlem 20 méterrel odébb rakták.!! Mert ez annyira logikus. Mit kaphatott aki ezt kitalálta? "Hmm ez itten nem lesz jó de nincs baj emberek dobjuk 20 méterrel odébb. Ott frissebb a levegő, meg akkor az egész forgalom megáll, mivel nincsen beugró, meg ugyebár a gyalogos se éri el a lámpát zöld állapotába de nyugalom emberek. Frissebb a levegő!!" Valami ilyesmi lehetett. Na igen. Lassan el is érkezünk az őszi szünethez. Váratlanul gyorsan süvítenek el a napok, szinte észre se veszem, és vége egy hónapnak. (nem mintha akkora baj lenne) Mindenesetre megvagyok, már teljesen visszaszoktam a sulis őrületekbe. Ez a tipikus minden héten azon izgulsz, hogy jajj csak a jövő héten ne írjunk semmiből, és na bumm. Földrajz témazáró. Matek röpdoga. Biosz témazáró. Nyelvtan helyesírás meg jönnek még itt a hülyeségeikkel. Na jó ezt a mondatot vagy tízszer kezdtem előröl, és az lett belőle, hogy leírtam hogy hányszor kezdtem előröl de mindegy.^^
Na oké, inkább megyek aludni, úgy érzem nem megyek sokra, ha folytatnám az írást, mert kicsit megfáradt az agyam, még fogalmazni se tudok rendesen, és kb minden második szót elírok. Jóéjt.:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése