2012. december 1., szombat

shit.

Oké nem tagadom már vagy ezerszer kezdtem előröl ezt a bejegyzést, és ez idő alatt csak több mondani (írandó) dolog történt. Szval ha már így itt a tél, az az a december, leírom.

Tekerjük vissza az időt még  Halloweeni bulihoz- Nos igen elmentünk, és a buli mondhatni rohadt szar volt. Semmi hangulat semmi. Így barátnőmmel (híresneves A) kimentünk suliudvarra leadni a feszkót, dumálni, és valahogy jól esett a hidegben, sötétben, csendben sétálni. Nyugiba beszélgetünk meg minden aztán ott bukott el a dolog, mikor kijött.. na most nem tudom hogy hogy nevezzem.. na akkor kijött a volt pasim a haverjával, és megkérdezték, hogy nem baj-e ha kint maradnak velünk. Oké mindegy maradjanak. És aztán sikítóversenyt rendeztünk, meg nevettünk, csak fura volt.. aztán amikor barátnőm elbújt az udvar legsötétebb részébe meg akartuk ijeszteni, így oda mentünk (én, volt pasim, haverja) és megszólalok "én félek" és akkor amit nem vártam, volt pasim hátulról megölel és halkan mondja hogy "ne félj". és.. és fura volt vagy nem tudom. Aztán végül visszamentünk az épületbe és a végén táncoltunk meg hülyéskedtünk is tehát összességében jó volt az este, és eléggé kifáradtam, szval utána jól aludtam..
Na oké. aztán uhh már nem is tudom mit írtam le, de azt biztosan, hogy volt pasim még év elején járt barátnőmmel, de szakítottak mert a barátnőm közben egy másik pasival smárolt. ( a csaj kicsit ijesztő amit csinál 13 évesen (nem e miatt, de az nem publikus)) Na és akkor kérdezte tőlünk barátnőm (én és bnőink), h sztünk gáz ha egy csajt lekap a volt pasija és a csaj engedi, és valamiért rögtön ráhibáztam, hogy melyik volt pasija csinálta. (hát igen az, legalábbis érdekes).. na oké.(remélem nektek is leesett..:D)
Aztán mit is akartam még.. ja hát legjobb barátnőmről ne beszéljünk az a csaj. annál hülyébbet tuti h nem láttál még komolyan mondom. és néha ijesztő h mindent egyszerre csinálunk. le se tagadhatnánk egymást^^

"Azt hiszem szeretek buszozni. Múltkor is mikor egy hosszabb ideig utaztam, zenével a fülemben meredtem a párás ablaküvegre, és csak gondolkodtam. Igazából nem is emlékszem, hogy pontosan miről, de jól esett nézni a semmibe, a kék eget. Milyen jó a madaraknak. Szabadon repülhetnek.. Azt hiszem néha jó lenne bezárkózni egy időre egy teljesen üres szobába, néhány párnával, paplannal.. És várni, gondolkodni, vajon kinek tűnt fel a hiányod, vajon ki keres, vajon ki örül, hogy megszűntél, és ki az aki az ajtó előtt vár, hogy végre kigyere. vajon ki az akink annyira hiányoznék, hogy képes lenne akár bejönni, és velem együtt lenni a szobába. Együtt, ketten, mindörökké, vagy legalábbis, ameddig meg nem békélek a folyton rohanó világ morajával...."
(egy régebbi megkezdett bejegyzés.. én mondtam.:') )

Na olah emberek, igyekszem minél hamarabb jelentkezni^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése