2012. július 4., szerda

Barátok jelenet, .: Csapó 10 (sokszor kezdtem előről ezt a bejegyzést..)

Üdvözlöm a föld lakosait itt körömben.! ^^

Nem hiszem, hogy csak nekem lennének problémáim a barátokkal kapcsolatban, hogy egyik nap még azt hiszed hogy kb a legjobb barátod, másik nap meg annyira összevesztek mint a sz@r. Csak valahogy nekem kicsit fura, néhány embernek hogy fentebb tud állni, az a dolog amiért te sértődhetnél be, és még vágja a fejedhez hogy mennyire nem számíthat rád. És ezek után kezdek el azon gondolkodni, hogy akkor arra nem is gondol h én is csalódtam benne? És csak mondja mondja a magáét, amit te írsz/mondasz meg se hallgatja, fel se fogja és akkor vérig van sértődve. Oké értem én, nem volt igaz barátom.. És akkor most meg a másik barátomat meg húzza el, maga felé. De tudod mit? (és ezt most neked üzenem kedves XY.) Igenis van legjobb barátom, akivel ha nem is egy osztályba járok, akkor is imádom, és képzeld, ha az osztályból az összes barátomat elveszed, (amit kétlek hogy sikerül) én egyedül is jobban fogom magam érezni, mint azzal a tudattal, hogy valójában milyen személyisége van annak a személynek, akire én azt mondom, hogy a barátom. Röviden megfogalmazva; Körültekintően válassz barátot, és ha mennie kell menjen, ha igaz barátod, nem fog magadra hagyni.:)
Az életem többi bonyodalmát hadd halasszam most más korra, kicsit le van szívva az agyam.. Köszii^^

Puszedlii.'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése