2012. július 16., hétfő

Este 12 jelenet; Csapó ki tudja hány. késő van

Üdv újra itt ismeretlenek!:)

Vajon van valami oka az álmatlanságomnak, vagy csak bennem van a hiba, nem tudom. Talán túl sokat gondolkodtam. Hogy min? Na ezt jó lenne tudni. Úgy mindenen össze-vissza, ami éppen eszembe jutott. Mostanság a barátaimon, és az úgynevezett "ex barátaimon" töröm a fejem.
Most őszintén. Mondja meg nekem valaki, hogy csak én tapasztalom azt, hogy néhány ember úgy teljesen megmagyarázhatatlan okból besértődik? (vagy csak én nem értem mi a baja) Ez valami hobbi, amit sportszerűen is űzni lehet? Mert az már tényleg érdeklődéssel tölt el, amikor egy barátom kivágja a "világvége jajj istenem meghalunk és ez is a te hibád" tipikus hisztit, és úgy mindenért elkezd vitatkozni, de ha megkérdezed h ugyan mi is a baja annyit válaszol; 'húúhh hogy te nem tudsz semmit és nem is értesz meg'. Erre nekem annyi a reakcióm, hogy amit nem mondanak azt nem tudhatom, mert bár már tanulom a gondolatolvasást, de azért profi még nem vagyok. És most már hagyom a fenébe, mert kb úgy van elegem a két csajból, mint a szomszédnak belőlem. (csak úgy írom, a szomszéd annyira szeret, mint mókus az erdőtüzet..) Nos tehát már hagynám őket a francba, de azért rosszul tud esni, amit művelnek. Mert hogy a semmin, és nem túlzok, tényleg a semmin is képesek vérig sértődni. És már nem tudom, hogy akkor hogy is van ez a barátság vagy mi. Mert elég sokszor megszívtam már, ami azt illeti. És... áhh mindegy. :DD
Szó ami szó, elég rendeset csalódtam két idézőjeles barátomban..-

De az élet megy tovább, a fali óra is kattog, nem lehet megállni lesz ami lesz. Csak tudnák végre elaludni, és az az óra is elromolhatna mert az idegeimbe kerget a kattogásával. Jó éjt Elvtársaim! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése