2014. március 3., hétfő

veled álmodni

Tudod mit jelent vele álmodni? Amikor tudod, hogy nem akarsz álmodban is rajta gondolkodni, amikor szeretnéd kikapcsolni az agyad. De ilyen ez. Arról álmodsz, amire a legtöbbet gondolsz. És vele álmodni, azt álmodni, hogy ezt mondja, hogy gyönyörű vagy, azt álmodni, hogy szépnek tart, és hogy szeret téged. Azt álmodni, hogy együtt vagytok, valahol messze, egy elhagyatott épületbe. És érzed, hogy fontos neked. Aztán felkelni, és rájönni hogy csak álmodtál. Tudod, az a bizonyos, nyomasztó érzés. Ami után egész nap ez a bizonyos álom jár a fejedbe, és visszagondolva rá, egyszerre édes és egyszerre keserű az egész. Utálom. Utálom, hogy nem értem magam, utálom, hogy nem értem őt. Utálom az egész bonyolult érzést.

        "Remélem hogy fontos vagyok neked. Remélem, hogy szeretsz, és remélem, hogy soha nem
         felejtesz el. Remélem, hogy a szavaid nem csak szavak, hanem tényleg úgy gondolod őket.
         Tudom, fura vagyok, tudom, más vagyok mint a többi lány. De egyszer, majd egyszer
         valamikor megismered az egész történetemet. És akkor rájössz.."

                                                                                                                            -B

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése