2013. december 2., hétfő

Emberek. Gondolatok.

Igen, azt hiszem az a baj a legtöbb emberrel, hogy nem érzik át a dolgokat, és bárkit, hirtelen képesek megbántani. Mostanában túl sokat írtam az emberekről, és hogy mi a bajom velük. Oké, még ha velem van ez, akkor túlélem, megszoktam. De amikor ez egyetlen legjobb barátnőm sírva ír rám, hogy egyedül van, és kikészült, mert naivak, kegyetlenek az emberek. Miért nem érzik át a dolgokat? Vagy ha nem is érzi át, legalább ne szóljon bele, vagy ne készítse ki a másikat. Nehéz. Nehéz egyedül lenni. De azt hiszem néha jobb. Legalábbis jobb annál, mint jópofizni, mikor tudod, hogy nem tartozol közéjük. Azt hiszem, ezért vagyok én a "fura lány".
Régebben sokat jelentett nekem a suli, a jegyek, a dolgozatok, bizonyítani akartam., hogy mennyi mindenre vagyok képes. De most már nem, nm tudom miért. Csak egyre jobban rontok. Nem foglalkozok semmivel, csak olvasok. De azt nagyon sokat. Talán túl sokat..
Na de mindegy. Megpróbálok társaságibb lenni. Megpróbálok valamit hátha tehetek. Kérlek szurkolj nekem.
                                                                 
                                                                                                                                                      -B

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése