2013. április 14., vasárnap

tavasz?*-*

HelloHello Sziasztook:D



Csaknem megérkezett a tavasz? Alig hiszem el, hogy végre nyugodtan kinyithatom az ablakot, anélkül, h három paplanba kéne takarózzak, vagy mirelitté váljak. És még néha a nap is kisüt. Tényleg milyen jó, végre áprilisban kezd tavaszodni. Ez az év volt az első amikor alig vártam már a tavaszt, és persze most kellett a legtöbb ideig idegeskedni hogy hahó? Március, havazás, valahogy ez a kettő nem két külön fogalom lenne?:oDe legalább már látjuk a végét, a nyári szünet kezdetét, ha a nyarat még nem is.Na huhh mennyi mindent is írhatnék le, az a baj velem, hogy teljesen lusta vagyok, és nem tudok mit kezdeni magammal, pedig meg kell hagyni, lenne mit csinálnom.
Az elmúlt napokban hetekben mi is történt te jó szent asztal. Tulajdonképpen rengeteg minden. Többek között a tavaszi szünet is, amit inkább télinek neveznék, de legalább tartottunk egy második karácsonyt.Nagyon sokat mentem minden fele barátnőimmel, de nem is lehet mindent leírni. Összevesztem haverommal, akivel már mondhatni ki is békültünk, legalábbis valami olyasmi. Bár már nem beszéltünk vagy egy hete, de nem lényeg. Vagyis az lenne, csak hát értitek. Nem minden rajtam múlik, ez két oldalas dolog, ha az egyik fél nem akkor azt már itt bebuktuk. Aztán hmm. Volt barátomnak, akiről már sokat írtam, most éppen barátnőm tetszik és tiszta vicces. Szegény barátnőm ahogy néz rám. Ez a "kérlek segíts. még fiatal vagyok a halálhoz" nézése. De hát megesik az emberrel.
Aztán most úgy őszintén nem is tudom, hogy mit akartam, csak untam a vasárnapi fejemet, és tanulni meg semmi kedvem nem volt, de edzeni is kéne, még hosszú a nap. Az újra írást is csak édestestvérem miatt kezdtem el, mert tegnap rátalált a blogra és hát elolvasta, szóval köszi!><"

Na további szép napot jók legyetek, legyek jó én is, és ne felejtsétek, mindjárt tavasz*______*Csöcsö:D
Ui: http://vanmegoldas.net/ tetszik^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése