2013. április 26., péntek

Csapó Szülinap. első jelenet:)

Tulajdonképpen nem szeretem a szülinapokat. De ez most kivételesen jó volt. Végre mehettem suliba megszüntetve a bezártságot, és tényleg jó napom volt. Mindenki tiszta aranyos volt velem, meg jókedvű, meg minden. Még egyik haverommal is beszéltem, akivel amúgy már rég nem. És úgy jókedvűen feküdtem le, fél tizenkettőkor, mert jó volt beszélgetni.

A mai napom meg huhh. Nagy kínkeservesen hazaérek, majd meg halok, erre kinyitom az ajtót, nem tíz lökött majom néz velem szembe, akiket a barátaimnak hívok? Egy tortával a kezükben, azt kiabálva hogy Boldog Születésnapot. Jajj megeszem őket de aranyosak. Nagyon jó napom volt, és nagyon jól éreztem magamat velük. De most elfáradtam, és nincs más dolgom, mint aludni:3

Jobbnapokat Puszi nektek:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése